MEMA1UKAN!!! Gelagat Kumpulan Wan!ta Ini Di Kr!tik Hebat Kerana Mencemarkan Imej Wan!ta Me1ayu

Sejumlah wanita di Malaysia, mendapat kritikan keras daripada pengguna laman sosial media, setelah mereka memuat naik foto ketika menghisap rokok eletrik (VAPE). Dalam foto tersebut terdapat 10 wanita dan enam dari mereka memakai tudung.

Dalam foto tersebut, jelas kelihatan kesepuluh wanita tersebut sangat menikmati rokok elektrik itu. Mereka secara bersama-sama menghembuskan asap rokok itu secara bersama-sama.

Aksi mereka itu tentu saja mendapatkan kritikan hebat daripada masyarakat Malaysia, setelah foto yang dimuat naik ke sejumlah media sosial dengan cepat tersebar. Sejumlah penguna media sosial menyangkan, kelakuan para wanita yang ada dalam foto tersebut dianggap telah mencemarkan imej wanita melayu yang terkenal dengan memiliki tingkat kesopanan yang cukup baik di mata dunia.

Sungguh muak dengan tingkah laku mereka. Tidak elok dilihat orang aptah lagi ada yang memakai tudung. Apa pun, semoga kisah viral ‘gadis-gadis vape’ ini menjadi pengajaran kepada wanita lain agar tidak mengikuti jejak yang seperti mereka ini.


Back To Top